Vill ha...

Det är mycket jag vill ha här i världen, eller iallafall känner stor dragningskraft till... denna klänningen är en sådan sak... himla himla söt


den finns här om någon skulle va intresserad

Sen så har jag fooortfarande inte glömt scarfen!! Jag vill ha den sååå....grymt mycket...vet inte vad d e för fel på mig =S jag vill också väääldigt gärna ha denna kjolen, och skorna hon har på sig...hur läkert är det inte? brännan skulle inte heller vara fel...hehe....



ge mig doooom



Skorna hittar ni här och kjolen hittar ni här...

Idag har jag ingen feber längre....men satans ont i halsen fooortfarande och vakna med världens huvudvärk! vill inte vara med längre känner jag...=P men får vackert gå till praktiken och be en bön att jag orkar...."jobbar" kväll idag... *puh* hopp hopp....hoppas ni får en trevlig dag! Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0