Som sagt, feber idag, jippiee...

ligger och hänger i soffan just nu, måste ta mig ut till ett apotek....men orkar inte...måste ha halstabletter....nuuuu...har lust att stick ner en diskborste i halsen och klia, för d kliar så jag blir tokig!!!! Molly ligger och värmer mig...det regnar ute... måste läsa....oooorkar inte....vill bara gå i ide...tog ett bad förut, brukar pigga upp.....gjorde snarare ont, ont i kroppen av febern....vill inte vara med idag....vill bara försvinna....allt är tråk...så himla tråk....inte ens te hjälper....varför blir jag alltid sjuk i Feb/Mars? Fryser om mina fötter...svettas om kinderna....finns det något värre än feber??

har tittat lite på kläder, forever 21 har visst börjat shippa till sverige, på tiden...men ja e deppig så egentligen  orkar ja inte bry mig...jipii...men denna tröjan hade varit snygg att ha under min ena jacka..jupps....



himla fin jacka elin kling hade på sig idag också... självklart från Monki...är avundsjuk... avundsjuk på alla som befinner sig i Gbg just nu...vill hem, hem och krypa ner under ett täcke...

Nä... usch....nu går jag och lägger mig igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0