Saga Baga..

Haha, när jag åkte hemifrån såg saga ut lite av ett hårmonster, men nu liknar hon änna en ja vet inte vad! All bebis päls! Borta! Anna då.... Nåväl, det växer ju ut igen! hehe och så ska hon ställas ut och tränas nu....jag avundas dig inte anna, hehe... är riktigt stolt över Molly, vi har kastat mycket mus här hemma, hängt upp möss i dörrhandtagen så lilldamen rör sig, och endast torrfoder (royal canin) + vatten (okej lite kattmjölk, ska vara kul att gå på diet), men nu börjar kulan att försvinna, hon börjar se riktigt fin ut, speciellt om man jämför med maja och denise...säg åt pappa att skära ner på blötfodret och kör en avmaskning, tror damerna behöver det ;) eller så kan jag avmaska i påsk... haha vad kul att jag kom in på det här med mask i bloggen...hehe... well.. nu ska jag rensa garderoben..ha d toppen pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0