Rösten

Idag hade vi grupövning i skolan om hur vi ska bemöta en patient med röst, ansiktsuttryck, beröring med mera, spela lite teater så att säga =)  men ja är så sjuuukt nervös när det gäller att stå i skolan och spela teater....gillar det inte... sen skulle vi ge varandra kritik, vad som var bra, och vad kunde bli bättre... gissa vad jag fick för kritik... joo att jag har en himla lugnande och behaglig röst...KÄ? aaaaldrig någon som sagt det innan....tycker själv att jag har en jäkligt gäll röst, men man tackar och bugar! Usch... var super nära på att tröstshoppa mig en väska igår från asos... jäkligt snygg...men njaa....spar på pengarna sophia! (har börjat lära mig)....usch ja längtar hem! hem till erik, pappa, mamma, anna, djuren.... tur att ja har molly...längtar också efter syss och lukas... well...nu är klockan fem, det är fredag...ska ner i tvättstugan nu, har tvättid mellan 17-22... ska plugga och städa...rolig fredag... Bloggar nog senare....puss på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0