Paket!

Wiiieee idag låg det ett efterlängtat paket i brevlådan! Kom hem för typ 1 kvart sen och där låg det med mina små armband och mitt nya Lip balm... Hur fin är inte "burken"? jag älskar gammeldagssaker och tycker verkligen att den är superfin vad tycker ni? Armbanden var kanske lite för stora, fast jag gillar stora armband som hänger slappt... enda nackdelen är att man lätt fastnar i saker hehe... Oj vad är det egentligen med Molly? Hon springer omkring och gapar hela tiden! Väckte mig imorse klockan fem, trodde jag skulle dö! Gick ju och la mig vid 1, behövde verkligen sova, men icke...heeelt tokig katt.. lite jobbigt faktiskt...fast vad skulle jag göra utan henne?? Hon har iallafall blivit favoriten bland vännerna.. heja mollan..
 

Ja, jag får ju visa vad som låg i paketet också.. lite uppmuntran till mig själv så att säga hehe...behöver det när man pluggar den mesta tiden av det vakna tillståndet *suck*


Och sist men inte minst! En av de sötaste burkarna som finns!


Nä, nu ska ja röja undan lite E och J kommer förbi sen oj oj ska kolla på room service och Greys! puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Din älskling tänker på dig!! puss puss min prinsessa! Älskar dig!

2008-02-20 @ 18:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0