Önskelista

Jag vet...jag är barnslig...men har man en pappa som fortfarande frågar efter önskelista till jul så behåller man barnasinnet, ja vet inte om det bästa eller det värsta är att jag ääälskar att skriva önskelistor! och nej, jag kommer aldrig att sluta älska det heller... och nu när jag va nere i tvättstugan så kom jag på att jag måste skriva önskelista inför min 20 årsdag! okej!
Jag önskar mig en vit sekretär i denna stilen
 image33
(Denna heter Alve och kommer från IKEA, finns ju också beganade på blocket)

Sen önskar jag mig kläder (som vanligt)...
Pengar (som vanligt, men nu behövs det verkligen)
En pedikyr
Överaskningsfest med nära och kära och en MASSA rosa ballonger!!
Att min lägenhet bli omtapiserad..
Frukost på sängen
Massage
Presentkort på IKEA


♥♥

Det var vad jag kom på nu... hehe.... kram på er sålänge!






Kommentarer
Postat av: Anna

Hej på dig!
Har nu läst din önskelista och printat ut den och ger den till din lilla pappa.... och sedan får vi se vad som händer...
Puss på dig och sköt om dig!!!!

2008-02-15 @ 21:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0