Oj vilken slarver jag e!

Skulle handla,,, och vad ligger bredvid affären om inte Donken,,,nej jag borde inte gjort det..känner stor skuld...men attans vad gott det var med en kycklingburgare! jag va också jätte hungrig! Blev ingen skurhink dock... fasen bara hinken kostade 129 och sen en mopp för 99!! för en jäkla skurhink! nä...det får bli rusta eller nåt till helgen...finns roligare saker att lägga pengarna på så att säga.. usch börjar få redigt ont i halsen nu...och hosta! gissa hur många gånger jag kvävde hostattacker idag?? mååånga kan jag lova...inte så snyggt att hosta patienterna i ansiktet.....och har en såndär härligt grötig hosta dessutom...har bergis feber imon....känner det i kroppen och öronen, men som tur är är jag ledig imon...på onsdag jobbar jag kväll..då är jag frisk! som en nötkärna kan jag lova! oooja =P

Har även passat på att rensa i kylskåpet...ser härligt ut nu med en massa nyttigheter... får se om jag kommer kunna äta dem dock med tanke på halsen *suck*  Nä usch...nu måste jag betala räkningar...fy skjutton vad tråkigt!! sen ska jag sova en stund...sen läsa lite och titta på trean klockan 8..inredningsprogram då me lika.. ha d toppen pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0