Monki

Okej,,,innan jag satte igång med pluggandet kollade jag bara in lite grejer som jag mer än gärna skulle vilja ha från monki...okej...detta är ett litet urval bara tihi...

Detta skärpet som jag stod och höll i sist jag va nere...varför är det inte i min ägo nu? Jag bara undar...


Sen älskar jag skor, och det skulle inte vara fel att ha dessa rutiga och de vita till sommaren att skutta runt i till typ jeansshorts..mmm...inte fel.. hehe


Och tänk er denna scarfsen till en vit t-shirt (typ den på bilden, som jag har liknande, eller till timbaland tischan från HM) snyggt..mycket snyggt


Behöver jag säga mer än en vit vippig kjol till denna? eller kanske en ljusblå.. bara njuut


Eller varför inte denna super söta skjortan? bara så söt, med ett par jeansshorts och de vita skorna


Eller kanske ett par av dessa skorna, så jäkla coola, och snacka om att man inte kommer att svettas haha




Fast helt klart är mina favoriter scarfen och skärpet...och de rutiga skorna...har siktet inställt till nästa hembesök...håller tummarna för att det finns då.. eller någon som är i GBG och rent av har lust att skicka hit scarfen? eller skärpet? *please* kommer inte klara våren här i växjö utan dem!

Nej.. back to "Att förstå vårdvetenskap"

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0