Men varför?

Sitter och tittar när Björn uppträder, och han uppträder den 6 Mars i Göteborg, och GISSA vad jag har då....självklart Praktik! ååå vad roligt *not* det hade varit något att önska sig i födelsedagspresent,.... Haha Carola och Andreas gick till andra chansen.... och de roliga tvillingarna gick vidare!!! wiiieee vad roligt!! haha kommer ihåg när de var med i så ska det låta, dem var super bra!! Det var roligt! Verkligen! hehe Låter lite som MIKA....hehe....oj vad molly snarkar..är det farligt om katter snarkar högt?

Well nu ska jag fortsätta röja, rensade bland papper idag, och nu har jag fyllt 1 ½ pärm med...ANTECKNINGAR!! oj vilka skrivmuskler jag måste ha nu hehe... Ja, jag fick en vas i julklapp av mamma som man sätter upp på väggen, och jag funderar på om det skulle vara snyggt att ha den så här


Eller ska det vara utan? då ser det ur så här (blommorna hänger på tork...älsklingen tyckte jag skulle spara dem i flera år, och de är så fina så jag håller med honom)



well...back to work...kram på er!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0