Melodifestiveln...

Oj är det bara jag eller påminner Carola lite om Fergie? iallafall på avstånd..ehh... ja men det var ju en fin låt hon och andreas framför.... sanna Nielsen (eller hur det stavas) låt fick också nackhåret att resa lite... Sen lovar jag att jag som sjunger som en åsna sjunger bättre än tjejen som framför vad sjöng hon? Razborka...."get your bottie on the floor" fruktansvärt falskt....skulle vilja utmana henne på singstar, jag lovar jag vinner!

Och okej, Ola var faktiskt lite gullig, han såg ju så himla glad ut på scenen haha :) Vilken energie, han skulle inte kunna tänka dela med sig lite av energin till en trött student?

Har ju som sagt hållt på och städat i lägenheten idag, har kommit på att jag behöver en golvmopp, hink och skurmedel...mitt köksgolv är smuuutsigt och det räcker inte med dammsugaren! Men ja har dock inte råd att köpa såna skurverktyg förens den 25....äsch... d  e lugnt ååååå nu kommer Björn Gustavsson!! Me lika!! haha "you have to think out side the box" haha... himla goo!!

hehe Razborka kom sist...hehe som jag tänkte, men kebabpizza gick vidare....oj... jag vet inte vad jag ska tro om sverige... tänk om den går vidare till finalen och vinner där och sverige skickar en låt som heter kebabpizza!! What tha F*K hemm...

bloggar igen när det är slut, tjing så länge

Kommentarer
Postat av: S A R A

sannas låt var jättebra :D

2008-02-16 @ 21:49:32
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0