Max...

Hmm idag hade vi som sagt Ergonomi i skolan och det är ju faktiskt riktigt intresant..haha... jag kan ju säga att i vår klass är vi vääldigt nära varandra haha... eller det blir väl så när man hela tiden övar hur man ska förflytta varandra... dra glidlakan runt varandras höfter och lyfta å greja... grymt intimt men kan bli sjukt kul... idag tex hade vi en massa rullstolar i salen...först gjorde jag en fin imitation om hur min farfar brukade hasa sig fram i sin rullstol, och ärligt...det var ju jobbigt! inte undra på att han fick stora hål i skorna...sen hade vi lite rullstols race...killarna gjorde lite trick..men sen var vi "förlamade, halvförlamade osv.." och så kulle ju då en vara sjuksköterska....sjukt kul...faktiskt! Speciellt när A tippade bakåt i rullstolen haha... gud vad skadeglad jag e...men ja e inte ond! är bara sån att jag skrattar när man verkligen inte ska skratta... =P nåväl.. Sen åkte jag M & B till Max för att käka hamburgare, för alla tjötar alltid om denna kedja så jag får väl prova...men ärligt talat,, så speciellt var det ju inte... smakade typ som ett gatukök...kanske tog fel hamburgare jag vet inte? vilken rekomenderar ni? måste säga att jag nästan har lite ont i magen faktiskt..nåväl... Sen letade vi efter hänglås för praktiken.. först på city gross.... och vad är det för personal som jobbar där? Vi frågade två stycken och en hitta inte, en sa att hon var säker på att de låg på några hyllor som hon pekade mot högst upp..okej vi var tre som letade men mer hjälp fick vi inte och efter 15 min gick vi. Sen gick vi över till K-raouta eller hur d stavas och där fanns hänglås men ack så dyra...hallå vi är S T U D E N T E R... tänker inte betala 60 kr för ett pyyyttte liltet lås...nix så gick vi över till Cheapy lågpris varuhus och jaaa där vi hitta vi ett i bra storlek för 19 kr! Perfekt! Vad gör man inte som student för att pressa pengarna liiite liiite... haha.. Men vad säger man många bäckar små, blir snart en Å? Nåja..nu ska jag plugga fuuulllt upp! heeelt galet... ooorkar inte... nåja jag måste.. så är det helt enkelt. Det blev ingen DF idag... men imorgon.. jag lovar...för mycket plugg just nu...men ha det toppen! puss och kram

image47

Just det! en sån här rosa filt vill jag har ifrån IKEA, visst är den härlig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0