Maaaat...

Sitter just nu och äter maaaat höhö... varför lyckas jag alltid nästan bränt upp alla pengar innan månadens slut? känns som om den här månaden har varit skiiiiit lång! nåväl... sitter just nu och äter mat som sagt.. har kommit på att om jag lagar riktigt mycket mat på måndagen, så kan jag äta det mån, tis och onsdag... då har jag tisdagens och onsdagens budget att lyxa lite extra på och så fortsätter det, dock shoppade jag lite när jag var hemma i Göteborg så jag lär inte ha lika mycket pengar över som jag hade förra månaden...men men... man får nöja sig ;) Denna mån, tis, onsdag sparar jag iallafall mina pengar till att kunna skicka iväg ett litet alla hjärtans dag paket till min älskling... tihi... har någon några bra tips på vad som kan packas ner? har redan köpt en tröja till honom denna månaden och ett poker top table... så egentligen har han redan fått en massa predisenter hehe... men det är han värd! fullkomligt! den stackarn som står ut med mig haha

Nåväl... har paus nu som sagt, ska tillbaka till skolan sen igen och plugga... usch alla dessa tentor... vad ska man göra för att få ligga i soffan och bara slappa?  bryta ett ben kanske...men det finns ju ingen is att halka på....äsch... det är ju iuförsig bra hehe.... Nee....nu ska jag rota fram böckerna som jag ska ha till sen
puss pussiluss luss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0