Kul väder..

Vi har här i Växjö, eller inte.. SMHI har utfärdat näst högsta stormvarningen eller vad man säger och jäklar vad det blåser och regnar...riktigt riktigt skiiiit väder! Kom precis hem från P, vi har som sagt varit och handlat på City Gross... Idag blev jag medlem där i deras bonusklubb....så nu har jag både ICA kort och City gross kort, hur många vuxenpoäng blir det?? hehe... Jag och P kände oss som riktigt små tanter som sprang omkring med varsin vagn...otroligt...vi kom på oss själva med att stå i affären och diskutera diskborsta, vilka märken som är bra och vilka som håller längst och att det lönar sig att köpa lite dyrare... Och vi va helt seriösa ända tills vi insåg vad vi verkligen stod och diskuterade...fantastiskt....Just det ja, på city gross kortet kunde man skriva i hur många man va i hushållet så jag skrev i två, tänkte på älsklingen så nu har du också ett haha... Sen åkte vi hem och slängde in alla varor och sen blev det en kaffe med bulle på det, P har blivit så beroende av kaffe att hon får ont i huvet om hon inte dricker det...stackarn..

Älsklingen är på väg hit nu också... *wiieee* Vi ska på inflyttningsfest ikväll hos en klasskompis ska bli latjolajban... fast älsklingen ska va nykter så jag kan ta mig ett litet glas vin mumsigt...kan jag behöva efter denna veckan..har en flaska dreams på kylning... Molly väckte mig inte tidigt i morse, hon låg och sov så sött vid mina fötter när ja vakna.. riktigt gulligt =) Nä..om man kanske skulle ta och städa lite innan älsklingen kommer eller iallafall diska!

Å vad deppig jag blir av vädret!! det är ju inte klokt!! Jag vill ha sommar igen! Nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0