jösses...

var nyss på detta mötet om att de ska göra stambyte och renovera badrummen i alla lägenheter... för det sörsta ska då hyran höjas med 20 %...just nu har jag vitt kakel i mitt badrum och jag gillar det! och ett gammalt stort badkar...tror ni jag kommer få ha kvar det?? nix..ska få ha våttapet i badrummet!! WHAT?? det vill jag inte! dessutom ska de sänka takhöjden i badrummet med 25-30 cm!! det är ju jätte mycket! de skulle dock ta fram lite olika kostnadsförslag om man ville ha annat, och så skulle man få välja mellan 4 olika färger i badrummet... jag vill inte ha färger...jag vill ha vitt... gillar vitt badrum med min färgglada spegel... vill inreda mina färger själv! nåväl..får se hur det blir.. man ska ju inte vara negativ i onödan.. ny toalett, handfat och ett badrumsskåp skulle man iallafall få.. alltid nått! Men vad ska jag göra om de springer här i min lägenhet i 3 veckor! och plastar in hela lägenheten.. hallå jag bor i en etta! det är inte så att jag direkt kommer att komma undan dem..hoppas jag kan bo hemma den tiden... å vad jag hoppas!! för övrigt...om de ska envisas med att ändra mitt badrum, kan de inte göra det såhär då??
image42


Så just det...här är en outfit jag skulle kunna tänka mig på min födelsedag... vad tycker ni? för utmanande? passar blankt svart inte ihop med matt svart? vilka skor till??


Så vad tycker ni? Nu ska jag dyka in i lagarnas värld... ni missar väl inte ELLE galan ikväll? 19 i femman...
kram på er!

Kommentarer
Postat av: maria

Jättefin klänning :)

2008-02-17 @ 19:43:22
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: maria

Aa, den är riktit söt faktikst :)

2008-02-17 @ 21:41:57
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: dea

sjukt snygg, men du klar ju ocksa i allt!

2008-02-20 @ 23:19:33
URL: http://deaochnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0