hmm..

Oj vad jag hinner med mycket på dagarna... igår skrev jag ett jätte långt inlägg om vad jag hade gjort igår, men så krångla självklart datan, gillar inte denna datan....vi är ovänner! Och idag kommer jag inte ens ihåg allt jag gjorde igår... men idag har jag tvätta, tvättat bilen, åkt hem till mamma och fått en förtidig 20-års present, en helt underbar pälsjacka som är helt lagom förstor och svart, som hon hade för ett antal år sedan... sedan åkte vi in till göteborg, shoppade lite kläder och ett par skor som passar jackan, fika....sen hem och lämna mamma, in till Kungsmässan och hämta kort jag lämna in igår, hem och ut med hera och ge henne mat..sen ta med hera hem till mamma och hämta grejer som jag inte fick med mig... och nu sitter jag här och planerar inför imorgon puh...Hera ligger bredvid och myser... himla go hund... jag kan ju inte ladda in bilder här så jag får ta kort på det jag shoppa när jag kommer hem! puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0