Hemma och vänder...

Kom precis hem ifrån praktiken..sjukt trött...har på typ 2 min tryckt i mig två askar palle kuling..sjukt gott....Sitter med jacka och conversen på...skulle egentligen bara upp och hämta sopsäcken, ska nämligen åka och handla igen...jupps...måste handla mat och kattsand.. sjukt tråkigt...men måste man så måste man.. kanske handlar mig en skurhink också. eller så får det bli till helgen...har inte bestämt mig...kan ju säga att klockan 6 imorse stod jag och väntade på en buss... för er som känner mig måste ni erkänna att det var en bravur av mig att faktiskt ta mig upp! Nåväl... nu ska ja åka....ha det toppen...bloggar sen igen...puss på er! ps..ingen som känner för att komma hit å laga mat? tror inte jag kommer orka lyfta på mina armar sen nämligen... =P kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0