Hemma i mitt kära Kungsbacka...

oo.....sitter just nu i mitt älskade öhh....före detta hem i anneberg... gud vad skönt! Och vilket välkomnande man fick av vovvarna.....härlig de är! Har saknat dem lika mycket som de ballade ur när ja kom haha....Apropå djur så surfade jag runt lite igår och hittade en toppen sida för er som har hundar och katter och tycker om att ha lite designade saker http://www.4leggedfriends.se/ Du hittar bland annat bakelser till din hund, underbara hund och katt bäddar, jag tänker själv om jag får råd köpa en sådan här "bädd" till Molly om jag får råd är inte van vid vista...så jag vet inte hur man länkar, men här är adressen till bädden http://www.4leggedfriends.se/product.php/2414  och såhär ser den ut


♥ 
Man kan också göra avprint av sin älsklings tassar, titta under petart...oj, nu blev d länk text och jag vet inte hur man får bort det...haha är inte riktigt god vän med vista än som sagt.... Men kolla iallafall in sidan den är verkligen värd det! jag hitta en massa saker jag ville ha! Puss på er!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0