God natt

J och E åkte för en stund sedan, vi har ätit chips, och popcorn och druckit cola så det snart bubblar ur näsan och kommer popcorn ur öronen haha... Har även läst igenom de centrala begreppen en gång till inför seminariet imorgon....är ju lite nervös...nåja det går säkert bra. Berättade jag att vi har lekt blinda och döva idag? Och att jag fick ett skrattanfall mitt under en föreläsning? Ni vet ett sånt där som bara inte går att hejda! helt lönlöst! Och det var väldigt roligt... det var någon i klassen som trodde att det fanns ett samband med att vara döv och ha dålig syn...just då var det otroligt roligt och även uttryck som att "aaa men ska jag lämna patienten på samma ställe som jag hittade den i väntrummet?" Jisses....ja det var en del skratt i klassrummet idag...tror alla är måttligt trötta efter denna veckan..den har varit för jäklig rent ut sagt och den är inte slut än! jag dör! nåja slutar 12 imon, ut på stan med E, J och C...ska bli skoj, kanske går in på Waynes och unnar mig en kaffe latte som min mor hade uttryckt det..

jag lovade ju en spejsad dagens outfit idag också, men det blev en riktig mysis..som vanligt..himla bekväm av mig! fick idag återigen frågan om jag har extensions och var man isåfall hittar såna naturtrogna, och nej nej nej...det är mitt hår, jag är född sån här..låt mig va nångång.. varför ska alla pilla i mitt hår?? jag fattar inte! lägger upp en bild på dagens outfit, mitt hår är även med, helt oborstat morgonrufs á la jag bryr mig inte.. snälla ser det verkligen ut att vara låtsas?

image57


ÅÅ mina händer....de är ju så uggly på vintern..de tål inte riktigt detta klimatet, kallt/varmt/blåsigt osv som det är på vintern...jag smörjer och smörjer och det hjälper inte mycket.. Har hört att man kan smörja in dem med olivolja och sedan sova med bomullsvantar som finns på apoteket om man vill så vackra händer, varför inte? Låter både billigt och bra..ska faktiskt ta och prova...nej mina vänner nu stänger jag för inatt, sov så gott.. Kram kram kramoch en stor blöt puss till älsklingen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0