God Morgon!

Sitter i soffan och har O N T i nacken! hjäälp! idag är det mycket som ska fixas och grejas, ska läsa lagar, skriva inför grupparbete, gå på möte i Bostadsföreningen...*suck* och göra klart det sista i vardagsrummet, gå till affären och skicka två packet, osv....fullt ös medvetslös så att säga! Usch...hatar dagar när man måste göra mycket...=P Igår rensade jag i min garderob...finns det något bättre än att fynda i sin egen garderob? hehe...hitta denna "sarongen" som nu blivit en klänning...håll till godo med min vinter/student bleka kropp....


Men med lite härliga armband, rätt tröja/jacka över och skor så blir den bra tror jag....himla söt iallafall... har en kjol också i samma typ wiiee... jag tycker om blommor =)  Nåväl, nu har jag inte tid att sitta här mer, fullt upp för tusan! Tjing på er så länge!


Kommentarer
Postat av: S A R A

jättefin jue alltid kul att fynda i sin garderob ^^

2008-02-17 @ 14:29:27
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: Fia

ja verkligen =)

2008-02-17 @ 14:41:11
URL: http://phiiia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0