Alone..

Jahopp...så har älsklingen lämnat mig...eller det lät lite hemskt..men han har åkt igen *snyft*... ser inte honom på 2 veckor igen eller vad det blir.. himla jobbigt....Mollan ligger också på soffkanten och deppar, himla bra katt att deppa ihop med..hon förstår mig. Har lite ont i halsen...men det ska väl vara över till imorgon..för då börjar praktiken huu... jobbisch...  vet inte riktigt vad som kommer hända..men det fixar sig säkert.

Men jag har iallafall haft en underbar helg med älsklingen... I fredas var vi hos F´s inflyttningsfest... himla trevligt... igår gick vi på bio och idag har vi myst...

Hos F i fredas fick jag ett sånt där skrattanfall igen.. ovanligt... men! J fick det på bild... såhär ligger jag och dör i skolan av skratt ibland


well....måste vila lite nu och läsa lite mer kirurgi...ha det toppen!
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0