Alla hjärtans dag!!

åååå jag vet inte varför men jag älskar denna dagen! verkligen! och jag älskade den mer när jag kom hem och det stod en blombukett utanför dörren *wiieee* min älskade älskling hade skickat tre superfina rosor! vita med rosa insida! ååå vad han känner mig! Med en nalleböööön i! =D =D    och så hade han skickat med en liten text till där det bland annat stod jag är ljuset i hans liv...naaaw... Älskling! Jag Älskar Dig!  har även propagerat i skolan till killarna att bjuda ut sina flickvänner...vi får väl se hur det gick med det tihi... Molly tyckte självklart också om blommorna och hon doftade på dem lika mycket som jag, är det bara jag eller doftar rosor underbart fräscht? Här är iallafall en bild på molly med rosorna (liknar ferdinand lite?)
Men nu ska ni inte tro att älsklingen inte fått nått, nej nej....skickade faktiskt ett paket till honom igår med lite chokladhjärtan, ett brev och ett par (ja vet fantasilöst) kalsonger, men jag tyckte faktiskt att de var grymt snygga, och han gillar att få nya kalsonger, och så var det ett av hans favvomärken...och jag kommer ju också få njuta lite av dem tihi...

Och nallen var super duper söt..väldigt mjuk och len :) me lika
 
Hade också på mig min nya skjortklänning idag dagen till ära (ääälskar verkligen alla hjärtans dag)... och jag fick ju passa på att ta en bild, dock är jag super trött..men....den är riktigt skön! rekomenderar! riktigt härligt vårplagg! öhh.....198:- tror jag den kosta på HM...



Ne... nu ska jag äta lite middag, sätta på mig rosa myskläder, gå till affären och köpa mjölk och sen ska jag och molly sitta och mysa och läsa om endokrinologi...hur kommer er dag att se ut??

Puss Och Kram


Kommentarer
Postat av: anna

Glad alla hjärtans dag på dig Sophia! Själv överraskade jag din fader med en söt zinkkruka med ett hjärta prytt med söt klätterväxt och en liten bricka satt i jorden där det stod "puss och kram".
vi tände ett hjärtljus och här var fridens...
Ha det så skönt du och Molly och stor kram på er
Anna, Hera och Saga plus alla katter...Pappa hälsar

2008-02-14 @ 22:01:23
Postat av: Älsklingen

Du är ljuset i mitt liv älskling =) Tänker på dig hela tiden och saknar ihjäl mig efter dig! Bara 7 dagar kvar tills jag får se dig nu, det är iofs en evighet när jag inte får träffa dig! Men jag älskade igår, jag älskar dig nu och jag älskar dig imorgon! Glöm inte det!

2008-02-16 @ 15:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0