12 timmar

ja det är så länge jag pluggat idag... från kvart över nio imorse till kvart över nio ikväll...med avbrott för lunch och middag bestående av mackor och te.... herregud vad trött mitt huvud är... Har hållt på med lagar och läkemedelshantering... tänkte imorse att jag skulle gå upp i tid och ta en fin dagens outfit bild...men icke.. men imorgon! det lovar jag! fast det kommer vara något mysigt och skönt för vi har en gruppövning i ergonomi.. sist vi hade det fick vi bland annat lära oss hur man kör sjukhussängar (körde runt med sjukhussängar på Växjö universitet) vilket var sjuuukt roligt haha.. sen fick vi dra ner varandra från sängarna som om det brann...och en maaaasssa annat! ni förstår varför jag måste ha chill kläder??

Hade bokat gästkort för älsklingen till på fredag....men när ja prata med honom lät han himla trött och då kände jag att va tusan... blir ju nog mysigare med en härlig middag, tända ljus och massa mys...Det är ju det jag har längtat efter i snart två veckor... ja så får det bli :) Eller...vi kan ju gå på förfesten iallafall så han får träffa mina classmates =) well...

Oj jösses...jag är trött nu....himla trött....ser ut som ett mooonster...jag vill se ut som Gisele just nu,,, fräsch, härlig hy å sådär härligt solkysst....blir man inte glad av denna bilden?
image46

Ne nu tackar jag för mig....kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0